Stichting Veteranen Barneveld

Two is One, One is None

Jaarverslagen

Samen met de gemeente een tegoedbon aangeboden in de Coronatijd.

2021

Ook dit jaar geen veteranen dag in verband met de Corona maar wel een cadeaubon aangeboden welke gretig werd afgenomen.

2022

Een  veteranen dag gehouden met de gemeente en diverse bejaarden tehuizen bezocht met een shantikoor, afgesloten met de ouderwetse blauwe hap.

2023

Eindelijk weer een veteranen dag bij het gemeentehuis. Doordat er in de omgeving een hoop op veteranengebied te doen was helaas niet zo massaal bezocht. We hadden een springkussen voor de jeugd en voertuigen waar een rit mee kon worden gemaakt. De burgemeester was er ook en dat leverde onder het genot van de blauwe hap mooie gesprekken op. Dit jaar komt er nog een veteranen café en aan het einde van het jaar nog een verassing maar daar krijgt een ieder nog bericht van.

Jaarverslag financieel 2022 financieel%20jaarverslag%202022.pdf